do schabowego

Robie schabowe. Tylko okazalo sie ze mieso ktore rozmrozilem to nie schab. Raczej karkowka, w kazdym razie mam nadzieje ze swinia bo i tak zamierzam zrobic z tego kotlety. Jest taka japonska knajpa na china town ze schabowymi. Serwuja je z ryzem i salata i jest to tradycyjne danie japonskie. Nie taki polski schabowy.

A do gotowania Wu Lyf. Nowe dzieciaki z Manchesteru. Niezla plyta, bez szału, ale jest fajnie, melodyjnie, wakacyjnie. i wokal juz mnie nie drazni a zaczal sie podobac. Swoja droga chcialbym porozmawiac z wokalista po porzadnej trasie koncertowej.

smacznego (uwaga, latwo sie przejesc)

 

 

 

Mam takie plyty, ktore zalanczam jak znudzi mnie ten caly nowy pop. Jak przeje sie wu lyf wroce do actress. Jedna z najbardziej przeze mnie niedocenionych plyt zeszlego roku. Slucham czesto.

czysta przyjemnosc dla uszu.

Skomentuj

