sprawdzam

Epka dwudziestoletniej dziewczyny z Kanady trafila na lamy pare miesiecy temu skutkujac wygorowanymi oczekiwaniami i zlymi przeczuciami. Czekalem wiec na longa Grimes cierpliwie. Claire Boucher zabrala sie do pracy az wpadla w biegunke tworcza. W tym roku wypuszcza nowy long. Plyta wychodzi nakladem 4ad, a na niej zdecydowana na swoj kierunek dziewczyna.
Claire porzucila calkowicie mroczna estetyke na rzecz skocznych i chwytliwych melodii. Niemal niezmienny elektropopowy nastroj z automatem perkusyjnym, monotonnym bitem, syntezatorami w tle zapewne w zamysle mial byc idealnym tlem dla wokalu. Rezultat – banalne melodie z prostacka elektronika, ktora cukruje i przesladza ciekawe chwilami partie wokalne. Plyta pedzi na oslep przed siebie, glos Grimes ktora stara sie nadazyc towarzyszy nam praktycznie nonstop. 48 osiem minut spiewu. Na pierwszym planie, w chorkach, w tle, minuta bez wokalu minuta stracona. Po kilku przesluchaniach plyta meczy, przycisk skip nie daje wytchnienia, w nastepnym numerze tez trzeba pedzic. Po co?

 

Czego ja sie spodziewalem? Juz wiem. Tylko ze tamta plyta wyszla pol roku temu i bedzie o niej juz niedlugo.

One thought on “sprawdzam

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s